Regulamin

sprzedaży produktów cyfrowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1 Postanowienia Ogólne

1.1 Niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną został przygotowany na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144 poz. 1204 ze zm.) i stanowi integralną część umowy sprzedaży oferowanych przez Sklep produktów cyfrowych. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy (dalej: Regulamin);

1.2 Regulamin określa zasady sprzedaży w Sklepie internetowym działającym pod adrsem…, który jest prowadzony przez Spółkę TASK FORCE CONSULTING” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy Kolbego 2/B, 02-781 Warszawa, NIP: 5222493945, adres email:….telefon: Poprzez fakt korzystania ze sklepu internetowego i akceptację Regulaminu, Kupujący potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu oraz akceptuje wszystkiego jego postanowienia i zobowiązuje się do przestrzegania ich. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Kupującym. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez Kupującego

1.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

  • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
  • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
  • Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
  • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2 Definicje

  • „Dni robocze” – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
  • „Formularz rejestracji” – formularz dostępny na stronie internetowej umożliwiający utworzenie Użytkownikowi własnego Konta;
  • „Formularz zamówienia” – formularz dostępny na stronie internetowej umożliwiający złożenie Zamówienia;
  • „Klient” – Kupujący, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą;
  • „Konsument” – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • „Konto” – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są m. in. dane osobowe Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach;
  • „Newsletter” – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Towarów dostępnych w Sklepie, za wyraźną zgodą Usługobiorcy;
  • „Towar” – dostępne w Sklepie produkty elektroniczne będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
  • „Regulamin” – niniejszy regulamin Sklepu;
  • „Sklep” – Sklep internetowy Usługodawcy;
  • „Sprzedawca/Usługodawca” – TASK FORCE CONSULTING” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy Kolbego 2/B, 02-781 Warszawa, NIP: 5222493945, adres email: [email protected]
  • „Umowa Sprzedaży” – Umowa Sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
  • „Usługa elektroniczna” – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu;
  • „Kupujący”– osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej;
  • „Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru/Towarów ze Sprzedawcą;
  • Produkty elektronicze/Towary – treści cyfrowe, e-booki, audiobooki i inne produkty oferowane do sprzedaży przez Sklep w formie pliku do odczytania na odpowiednim urządzeniu elektronicznym.
  • Audiobook – książka audio w formacie MP3, opatrzona znakiem wodnym;
  • Ebook – książka zapisana w postaci elektronicznej opatrzona znakiem wodnym;
  • Videobook – film zapisany w formacie wideo, opatrzony znakiem wodnym;
  • Platforma online – Sklep/ platforma online dostępna pod adresem www.tatianamindewiczpuacz.pl której właścicielem jest Sprzedawca.

§ 3 Wymogi techniczne

3.1 Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:

Urządzenie z dostępem do Internetu;

Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies;

Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

3.3 Bez wyraźnej zgody Sprzedawcy zabronione jest kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych treści dostępnych w Sklepie lub z niego pochodzących, z wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikających z Prawa autorskiego.

3.4 Do korzystania z platformy online niezbędne są:

  • dostęp do Internetu;
  • standardowa przeglądarka internetowa;
  • standardowy system operacyjny;
  • standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice);
  • standardowa przeglądarka plików wideo (np. AdobeReader);
  • standardowy odtwarzacz plików wideo (np. Windows Media Player);
  • posiadanie aktywnego adresu email;

3.5 Sprzedawca ani podmioty pośredniczące w sprzedaży Towarów nie udzielają gwarancji na Towary ani nie przewidują dla nich usług posprzedażnych;

3.6 Klient może posiadać aktywne Konto Klienta i zalogować się do niego przed złożeniem Zamówienia Produktu lub może dokonać zamówienia bez rejestracji;

3.7 Prezentacja w Sklepie aktualnie dostępnych za jego pośrednictwem Produktów elektronicznych nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie Zamówienia Produktu stanowi ofertę nabycia Produktu złożoną przez Nabywcę. Wysłanie przez Sklep na podany przez Nabywcę adres e-mail potwierdzenia przyjęcia Zamówienia Produktu stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty Nabywcy, o której mowa powyżej, i skutkuje zawarciem Umowy o nabycie Produktu;

3.8 Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmian w zakresie Produktów prezentowanych w Sklepie;

§ 4 Towary

4.1 Towarów należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem;

4.2 Produktów cyfrowych, takich jak e-booki, audiobooki, videobooki i inne produkty elektroniczne oferowane do sprzedaży przez Sklep w formie pliku do odczytania nie wolno kopiować ani udostępniać osobom trzecim.

§ 5 Zamówienia

5.1 Ceny Towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT;

5.2 Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie;

5.3 Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

5.4 Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość chwilowych przerw w działaniu sklepu spowodowanych konserwacją, serwisem technicznym, aktualizacją bazy lub zwiększeniem funkcjonalności platformy internetowej. Sprzedawca będzie dokładał starań, aby wyżej wskazane przerwy były jak najmniej uciążliwe dla Klienta i trwały jak najkrócej.

5.5 Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 16:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego;

5.6 Dział Obsługi Klienta jest do dyspozycji Klientów w dni robocze, w godzinach 9.00-16.00. Odpowiedzi na maile, wiadomości oraz komentarze odbywa się w kolejności zgłoszeń;

§ 6 Polityka cenowa, rabatowa i dostępność

6.1 Ceny podawane są w złotych polskich, wraz z obowiązującym podatkiem VAT i dotyczą jednej sztuki Towaru. Z zastrzeżeniem sprzedaży Towarów w zestawach.

6.2 Ceny podane uwzględniają rabat ogólnie obowiązujący, który może być różnej wysokości dla różnych Towarów.

6.3 Wszelkie upusty, rabaty, promocje naliczane są od cen katalogowych obowiązujących chyba że zastrzeżenia danej akcji mówią inaczej. W przypadku promocji, każdorazowo zostanie wskazane, jaka była najniższa cena za dany produkt w terminie ostatnich 30 dni.

6.4 Wszelkie upusty, rabaty, promocje nie sumują się, chyba, że zastrzeżenia danej akcji mówią inaczej.

6.5 Podana cena, dla każdego z Towarów w chwili złożenia Zamówienia, jest wiążąca i ostateczna.

6.7 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:

a. zmiany cen Towarów,

b. wprowadzania nowych Towarów do oferty,

c. przeprowadzania akcji promocyjnych i ich odwoływania bez ogłoszenia,

d. modyfikacji akcji promocyjnych,

e. wprowadzania wszelkich zmian, mających wpływ na poprawienie funkcjonalności Sklepu

6.8 Postanowienia powyżej nie dotyczą złożonych Zamówień. W przypadku złożonych Zamówień cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.

§ 7 Zawarcie Umowy Sprzedaży

7.1 W celu dokonania Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży Kupujący powinien Towar, który chce kupić dodać do koszyka w Sklepie;

7.2 Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego Zamówienia;

7.3 Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania przez Kupującego Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie odpowiednich okienek;

7.4 Złożenie Zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą;

7.5 Sprzedawca przekaże Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na wskazany przez Klienta prawidłowy adres email – poprzez potwierdzenie dokonania Zamówienia;

7.6 Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera: potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia;

7.7 Sposobem dostawy zamówionego Produktu jest pobranie go przez Nabywcę drogą transmisji danych dokonanej za pomocą łącza internetowego, bezpośrednio do pamięci urządzenia końcowego Nabywcy;

§ 8 Płatności

8.1 Za złożone Zamówienie można zapłacić w następujący sposób:

  • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy (poprzez wybranie płatności PayU, następnie zostaną wygenerowane dane do przelewu);
  • płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU, PayPal);

8.2 W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków;

8.3 Towar zostanie wysłany na adres email Kupującemu po zaksięgowaniu płatności;

8.4 Zamówienia nieopłacone przez 3 dni, zostaną automatycznie anulowane.

§ 9 Realizacja Zamówień

9.1 Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Kupującemu Towaru bez wad;

9.2 W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z zakupem w Sklepie, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby, nieuprawnione;

9.3 Sprzedawca podejmuje wszelkie działania w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Platformy online i Sklepu. Kupujący powinien zgłaszać Sprzedającemu wszelki nieprawidłowości lub przerwy w funkcjonowaniu strony. Wszelkie informacje na temat funkcjonowania Strony należy zgłaszać na adres:. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, a ich rozstrzygnięcie zostanie przesłane Kupującemu na podany przez niego w reklamacji adres email;

9.4 W przypadku braku możliwości realizacji całego lub części Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Klienta. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta. Po dokonanym powiadomieniu o braku możliwości realizacji części Zamówienia, Klient podejmuje decyzję o sposobie dalszej realizacji Zamówienia tj. a) może zadecydować o anulowaniu całości Zamówienia i odstąpić od zawartej Umowy; b) może zadecydować o częściowej realizacji Zamówienia (w przypadku niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem) i odstąpić od zawartej Umowy w zakresie niedostępnych Towarów; c) może podtrzymać żądanie wykonania Umowy.

9.5 Zawierając Umowę sprzedaży i akceptując postanowienia Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnienie faktur w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.).

9.6 Zgoda na udostępnienie faktur w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktur w formie papierowej. Jednakże zgoda Klienta na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej nie wyłącza prawa do wystawiania i przesyłania faktur w wersji papierowej. W razie sprzeciwu wyrażonego w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty internetowej Sprzedawca przekaże Klientowi fakturę w wersji papierowej, przekazując oddzielnie na adres, na jaki ma zostać wystawiona faktura.

9.7 Sprzedawca zastrzega, że w odniesieniu do Produktów Elektronicznych mogą być zastosowane techniczne środki ochrony, zabezpieczające przed korzystaniem z Plików Elektronicznych wbrew warunkom zezwolenia lub z naruszeniem prawa. Informacje te mogą obejmować w szczególności liczbę urządzeń, na których Produkty Elektroniczne mogą zostać otwarte, czy możliwość drukowania i zwielokrotniania Produktów Elektronicznych w innej formie.

9.8 W celu pobrania zakupionego Produktu Elektronicznego należy kliknąć na przycisk „Pobierz” znajdujący przy Towarze. Po kliknięciu zostanie udostępniony do pobrania plik w formacie. acsm (format Adobe Digital Editions) lub PDF/MOBI/EPUB mp4, mp3, wav, xlsx, docx, pptx, zip. Sprzedawca nie świadczy usług przechowywania zakupionych Produktów Elektronicznych, w związku z czym Klient zobowiązany jest zapisywać je na odrębnym nośniku pamięci.

9.9 Z Produktów Elektronicznych Klient może korzystać na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

§ 10 Prawo odstąpienia od Umowy/ Zwrot Towaru

10.1 Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;

10.2 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy (Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1);

10.3 Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną;

10.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

10.5 Począwszy od 01.01.2021 r., prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje również osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W związku z tym, gdy w ramach niniejszego paragrafu mowa jest o uprawnieniach Konsumenta, począwszy od 01.01.2021 r. uprawnienia te dotyczą również osoby spełniającej powyższe kryteria.

10.6 Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki konsument wybrał przy dokonywaniu zakupu Produktu, chyba że konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;

§ 11 Prawa własności intelektualnej

11.1 Nabycie Produktu uprawnia Nabywcę wyłącznie do korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem, czyli odtwarzania w elektronicznych urządzeniach, wprowadzania do pamięci swojego komputera lub innych właściwych urządzeń w celu zapoznania się z treścią danego Produktu, bez możliwości zwielokrotniania Produktu, kopiowania i wykorzystywania w sposób niedozwolony prawem jego treści w całości lub we fragmentach albo zmieniania jego struktury elektronicznej (np. format pliku) lub innego modyfikowania pliku z Produktem (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń);

11.2 Niedozwolone jest również dystrybuowanie Produktu, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne, bez względu na cel i formę tych działań, chyba, że Strony postanowią inaczej w odrębnym porozumieniu;

11.3 Nabywca nabywający Produkty zobowiązany jest dbać o to, aby żadne inne nieupoważnione osoby nie miały do nich dostępu w ten sposób, aby mogły je powielać, dystrybuować albo wykorzystywać w inny sposób niezgodny z zakresem udzielonych praw. W przypadku wykrycia takich sytuacji Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem znanego mu użytkownika Produktu z tytułu naruszenia praw do danej kopii Produktu.

11.4 Udostępnianie w Internecie nabytych Produktów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy jest zabronione. Dotyczy to w szczególności stron internetowych prywatnych i komercyjnych, forów internetowych, społeczności internetowych, itp. W przypadku wykrycia wyżej wymienionych sytuacji, Sprzedawca może kierować względem zidentyfikowanego nabywcy roszczenia z tytułu naruszenia praw do danej kopii Produktu;

§ 12 Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady Produktu

12.1 Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt elektroniczny wolny od wad;

12.2 Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt elektroniczny ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady);

12.3 Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu elektronicznego, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

12.4 Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną na ades…

12.5 Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

12.6 Począwszy od 01.01.2021 r., przepisy w zakresie rękojmi Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej dotyczące Konsumentów, znajdują zastosowanie również do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z